#Ученичество

| #Ученичество. 2025. Вып. 3 | #Apprenticeship. 2025. Issue 3 33 одном и том же родном языке, на продвинутых уровнях владения русским языком, начиная с В1 (ТРКИ-1), начинают общаться по-русски как на занятиях, так и во внеучебное время. Литература 1. Common European Framework of Reference for Languages: Learning, teaching, assessment : companion volume. Strasbourg: Council of Europe Publishing, 2020. 278 p. 2. Kats N., Rubtsova A., Bylieva D. Structural Analysis of Pedagogic Mediation in a Foreign Language Classroom // Education Sciences. 2024. Vol. 14, no. 4. P. 405. 3. Leung C., Jenkins J. Mediating communication – ELF and flexible multilingualism perspectives on the Common European Framework of Reference for Languages // Australian Journal of Applied Linguistics. 2020. Vol. 3, Issue 1. P. 26–41. 4. Safonova V. V. Co-learning of languages and cultures in the mirror of world tendencies in developing modern language education // Language and Culture. 2014. № 1. P. 109–126. Статья поступила в редакцию: 14.08.2025 The article was submitted: 14.08.2025 Одобрена после рецензирования: 20.08.2025 Approved after reviewing: 20.08.2025 Принята к публикации: 25.09.2025 Accepted for publication: 25.09.2025

RkJQdWJsaXNoZXIy ODQ5NTQ=